Thursday, August 16, 2012

Amasya Üniversitesi Akademik Personel İlanı

Sponsorlu bağlantılar


Amasya’da faaliyetlerini sürdüren Amasya üniversitesi akademik personel alımı için ilan verdi. Amasya Üniversitesi’nin yayınladığı ilanda 4 öğretim görevlisinin alınacağı duyuruldu.


Amasya Üniversitesi Akademik Personel Alım İlanı;


Fakültelerin Tarih bölümü mezunu olup, alanında yüksek lisans yapmış olmak. Okutman 2 22 Ağustos 2012
Fakültelerin İngilizce Öğretmenliği Bölümü mezunu olmak. Okutman 3 22 Ağustos 2012
Fakültelerin Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü mezunu olmak ve aynı alanda Yüksek Lisans Yapmış olmak. Okutman 2 22 Ağustos 2012
Fakültelerin Sinema-Televizyon Bölümü mezunu olmak ve alanında en az 2 yıl deneyimli olmak. Öğretim Görevlisi 1 22 Ağustos 2012
Fakültelerin Muhasebe ya da Muhasebe Finansman Öğr.Böl.mezunu olmak ve Yükseköğretim Kurumlarında en az 2 yıl ders verme deneyimine sahip olmak. Öğretim Görevlisi 1 22 Ağustos 2012
Fakültelerin Kamu Yönetimi Bölümü Mezunu olmak ve en az 10 yıl kamu hizmeti deneyimine sahip olmak. Öğretim Görevlisi 1 22 Ağustos 2012
Fakültelerin Matematik Bölümü mezunu olmak ve Uygulamalı Matematik alanında doktora yapıyor olmak. Araştırma Görevlisi 1 22 Ağustos 2012
Ölçme ve Değerlendirme alanında Yüksek Lisans yapıyor olmak. Araştırma Görevlisi 1 22 Ağustos 2012
Diş Hekimliği Fakülteleri mezunu olmak ve alanında iki yıl deneyime sahip olmak Öğretim Görevlisi 1 28 Ağustos 2012







Sponsorlu bağlantılar

No comments:

Post a Comment